برگزاری بیش از 61 هزار نفر ساعت ویبنار آموزشی در موسسه کار و تامین اجتماعی

به گزارش کتاب دینا، خبرگزاری خبرنگاران- راه اندازی اتاق فکر و برگزاری 61 هزار و 815 نفر ساعت ویبنار آموزشی از اقدامات موسسه کار و تامین اجتماعی در سه ماه اخیر است.

برگزاری بیش از 61 هزار نفر ساعت ویبنار آموزشی در موسسه کار و تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری کتاب دینا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تشکیل ستاد هفته پژوهش وزارت تعـاون، کار و رفاه اجتماعی و هماهنگی برای اجرای برنامه های هفته پژوهش درسطح وزارتخانه، سازمان های تابعه و ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها، راه اندازی اتاق های فکر و طراحی محتوای آموزشی باشگاه کارآفرینان نوجوان از جمله مهم ترین اقدامات این موسسه در این سه ماه به شمار می رود.

برگزاری 61 هزار و 815 نفرساعت وبینار آموزشی برای اعضای مراجع حل اختلاف، ضـمن خـدمت، بـدوخدمت، بهبود مدیریت و برگزاری دوره های مشترک با انجمن های صنفی با هدف نشر دانش اجتماعی کار و تمهید مقدمات پروژه بازطراحی دوره های آموزش کارگری با همکاری مرکز نوآوری دانشگاه امام صادق (ع) از دیگر اقدامات این دفتر در حوزه آموزش در این مدت محسوب می گردد.

بعلاوه، در این موسسه انتشار کتب به صورت دیجیتال (دو نشریه مدیریت بازار کار)، یک شماره ماهنامه اجتماعی، مالی، علمی و فرهنگی کار و جامعه، آنالیز و مقایسه نظام های آموزش و تربیت فنی وحرفه ای در بعضی از کشور های دنیا، ویروس کرونا؛ رهبری کسب و کار و بهبود، درک تغییرات فناوری و احتیاج های بازار کار، قوانین و مقررات تشکل های کارگری و کارفرمایی، مروری بر آرای مراجع حل اختلاف کاردر دیوان عدالت اداری استان اردبیل و سیر تطور ورزش کارگران در دستور کار نهاده شد.

از برنامه های دیگر این موسسه در بخش پژوهشی، می توان به تعامل با سازمان های آموزشـی و پژوهشی برای همکاری های مشترک از جمله جهاد دانشـگاهی، شـرکت نیشکر خوزستان، موسسه فرهنگی-آموزشی مانا، شهرداری تهران و عقدقراردادطرح پژوهشی وحمایت از رساله های دکتری اشاره نمود.

انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک موسسه کار و تامین اجتماعی با معاونت ها و سازمان های تابعه وزارتخانه از دیگر اقدامات این موسسه است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری بیش از 61 هزار نفر ساعت ویبنار آموزشی در موسسه کار و تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری بیش از 61 هزار نفر ساعت ویبنار آموزشی در موسسه کار و تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید