ظرفیت های ارتباطی تازه در مشهد ایجاد می گردد

به گزارش کتاب دینا، مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق رگولاتوری گفت: ظرفیت های ارتباطی برای ارتقای کیفیت ارتباطات خراسان رضوی در دهه سوم ماه صفر ایجاد شده است.

ظرفیت های ارتباطی تازه در مشهد ایجاد می گردد

محمد شمسایی مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق رگولاتوری گفت: با توجه به افزایش تردد زائران حرم مطهر امام رضا (ع) در هفته پایانی ماه صفر، جلسات مختلفی با حضور نمایندگان اپراتور های تلفن همراه، مدیرکل فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی، مدیران کل ICT، رگولاتوری و مخابرات این استان برگزار شده است که در پی آن به منظور ارتقای کیفیت ارتباطات و ارایه سرویس مناسب به زائران، ایستگاه های BTS سیار در اطراف حرم رضوی نصب می گردد.

او با اشاره به بهینه سازی شبکه اپراتور ها در این استان، اضافه کرد: اپراتور های تلفن همراه با هدف پوشش با کیفیت و ارائه سرویس های ارتباطی، 6 ایستگاه سیار نیز در محدوده خیابان های محل عبور کاروان های زائرین پیاده، دسته های عزاداری و محل های اسکان زائران در شهر مشهد نصب نموده اند.

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق رگولاتوری ادامه داد: به منظور رفاه حال زائران حرم رضوی با هماهنگی اپراتور های تلفن همراه برای همه مسافران از چهار محور ورودی استان خراسان رضوی پیامک های اطلاع رسانی ارسال می گردد.

شمسایی با تقدیر از مشارکت و همکاری مدیرکل فناوری اطلاعات آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد، بیان نمود: اپراتور های تلفن همراه به منظور ارتقای شبکه و ایجاد ظرفیت های ارتباطی تازه می توانند از اماکن مجموعه آستان قدس رضوی برای توسعه ایستگاه های BTS استفاده نمایند.

کتاب دینا خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ظرفیت های ارتباطی تازه در مشهد ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت های ارتباطی تازه در مشهد ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید