عکس الناز شاکردوست در یک سالن زیبایی ، لاکچری بازی تمامی ندارد !

به گزارش کتاب دینا، خبرنگاران: عکسی از الناز شاکردوست و دوستش در سالن زیبایی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر نموده است.

عکس الناز شاکردوست در یک سالن زیبایی ، لاکچری بازی تمامی ندارد !

الناز شاکردوست متولد تابستان 1363 در تهران است. الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون است. الناز شاکردوست فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است. پدر الناز شاکردوست تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش خانه دار است. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد.

علاقه شدید الناز شاکردوست به نواختن پیانو

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی آغاز کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود به وسیله کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم گل یخ دعوت شد.

عکسی از الناز شاکردوست و دوستش در سالن زیبایی که در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر نموده است.الناز شاکردوست و دوستش صمیمی هستند.الناز شاکردوست و دوستش باهم هستند.الناز شاکردوست و دوستش در کنارهم هستند.

ساعدنیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: رکنا

به "عکس الناز شاکردوست در یک سالن زیبایی ، لاکچری بازی تمامی ندارد !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس الناز شاکردوست در یک سالن زیبایی ، لاکچری بازی تمامی ندارد !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید