پیغام وزیران خارجه ژاپن و ایتالیا به امیرعبداللهیان

به گزارش کتاب دینا، وزرای خارجه ژاپن و ایتالیا در پیامی به وزیر خارجه کشورمان شروع به کار وی را تبریک گفتند.

پیغام وزیران خارجه ژاپن و ایتالیا به امیرعبداللهیان

به گزارش کتاب دینا، موتگی توشیمیتسو وزیر امور خارجه ژاپن طی پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ،اخذ رای اعتماد و شروع بکار ایشان را از طرف دولت و مردم ژاپن تبریک گفت.

وزیر امور خارجه ژاپن در این پیغام با اشاره به سفر اخیر خود به جمهوری اسلامی ایران، دیدار با دکتر امیر عبداللهیان در تهران را پربار خوانده است.

وی توضیح داد: اینجانب خرسند خواهم شد که در دوران دولت نو ایران با همکاری جنابعالی بتوانیم روابط ایران و ژاپن که از تاریخ دوستی عمیقی برخوردار است را در همه زمینه ها تقویت و تحکیم کرده و بیش از پیش تعمیق نمائیم.

بعلاوه لوئیجی دی مایو وزیر امور خارجه و همکاریهای بین المللی ایتالیا در پیغامی خطاب به حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع بکار ایشان را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه ایتالیا در این پیغام نسبت به تداوم توسعه روابط سودمند میان ایتالیا و جمهوری اسلامی ایران در بستر دوستی تاریخی میان دو کشور در دوران دولت نو در ایران ابراز اطمینان کرده و تاکید نمود: این توسعه مناسبات به تعمیق هرچه بیشتر ابعاد گفتمان میان دو کشور در حوزه همکاریهای دوجانبه مالی و فرهنگی و روابط منطقه ای منجر خواهد شد. وی اضافه کرد: ایتالیا در چارچوب مکانیزم کوواکس و در مواجهه با مسائل فوری بهداشتی - درمانی کنونی در کنار ایران باقی خواهد ماند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "پیغام وزیران خارجه ژاپن و ایتالیا به امیرعبداللهیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام وزیران خارجه ژاپن و ایتالیا به امیرعبداللهیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید