سریال و پخش خانگی

فیلم های مرتبط با بچه ها زیر 13 سال 3 برابر بیش از دیگر ویدئوهای یوتیوب بازدید دارند

نتایج پژوهش های مرکز مطالعاتی و پژوهشی pew نشان می دهد که ویدئوهای مرتبط با بچه ها زیر 13 سال سه برابر بیش از دیگر ویدئوها بازدید گرفته اند. این آمار نشان می دهد برتری مذکور در طول هفته نخست سال 2019 به شکل محسوسی وجود داشته است.

27 آذر 1401

پارسا پیروزفر در به یاد ماندنی ترین سکانس های سینمای ایران

همزمان با سالروز تولد این بازیگر سکانس های جذابی از حضور او در فیلم های مهم سینمای ایران منتشر و پربازدید شده است.

25 شهریور 1401

هوتن صبور؛ از درخشش در صحنه تئاتر تا سیمرغ سینمایی (پرتره یک بازیگر)

داستان درخشش هوتن صبور در صحنه هنر ایران خیلی زود آغاز شد. او به محض اینکه پایش به گروه های تئاتری بزرگ تر با افراد خبره تر رسید، هر روز برای بهتر شدن کوشش کرد تا به جایگاهی که لیاقتش را دارد، برسد.

27 مرداد 1401

چه خبر از نون خ 4؟

مهدی فرجی ـ تهیه کننده سریال نون خ ـ حدودا یک ماه پیش با انتشار عکسی، از آغاز پیش تولید فصل چهارم این سریال خبر داد و چند روز قبل نیز علی صالحی ـ یکی از بازیگران سریال ـ با حضور در برنامه ای تلویزیونی گفت که دو ماه دیگر یعنی اواخر تابستان، فیلمبرداری فصل...

5 مرداد 1401

انیمیشن پینوکیو نو در دوران نازیسم و موسولینی

ران پرلمن از بازیگران پینوکیو تایید کرد که دل تورو سازنده این انیمیشن فیلمش را در دوران موسولینی ساخته و به آن جنبه ای کاملا سیاسی داده است.

19 فروردین 1401

لوس بازی سارا و نیکا از حد گذشت !

خبرنگاران: سارا و نیکا بازیگران دوقلو سریال مرکز با انتشار یک ویدیو عجیب و لوس در یک چالش اینستاگرامی شرکت کردند.

10 دی 1400

رونمایی از مادر جوان آزاده صمدی !

خبرنگاران:آزاده صمدی بازیگر کشورمان عکسی از خودش و مادرش را منتشر نموده است.

29 آبان 1400

اختلالات ایمنی Rh در حاملگی(1)

ایمونولوژی فراوری مثل ایمونولوژی فراوری مثل به یکی از رشته های مهم زنان تبدیل شده است. متخصص زنان تنها فردی است که می تواند پیوندبافتی طبیعی از یک فرد به فرد دیگر را در حاملگی مشاهده کند. هنوز هم معین نیست که چگونه جنین وجفت در برابر سیستم ایمنی کارآمد...

5 مهر 1400

26 فیلم ایرانی که در جشنواره های بین المللی درخشیدند

در ادامه لیستی از 26 فیلم ایرانی آماده کردیم که در جشنواره های بین المللی داخلی و خارجی خوش درخشیدند و متأسفانه تعدادی با کم لطفی روبرو شدند و توقیف شدند و تا امروز اجازه اکران پیدا نکردند. حتی اگر یک بار این فیلم ها را دیده باشید، ارزش تکرار دارد.

7 اردیبهشت 1400

سریال بهروز افخمی رو به خاتمه است

تهران (پانا) - تصویربرداری سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه کنندگی داوود هاشمی در استان گلستان ادامه دارد.

3 فروردین 1400

10 ویژگی رایج افراد باهوش

مشخصه و ویژگی افراد باهوش موضوعیست که در دهه های گذشته تا حد بسیار زیادی مورد مطالعه قرار گرفته است. در این مقاله به آنالیز مشخصه هایی که در بسیاری از مطالعات به آن ها اشاره شده، خواهیم پرداخت.

10 بهمن 1399

دانلود قسمت 38 دل؛ چه عجب آقای داماد!

قسمت سی و هشتم سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی میثم کایدان و بابک کایدان، چهارشنبه 19 شهریور ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

7 آبان 1399

جوئل شوماخر درگذشت

جوئل شوماخر از کارگردانان عظیم سینمای آمریکا و سازنده دو فیلم از مجموعه بتمن، پسران گمشده و سقوط در سن 80 سالگی در نیویورک درگذشت.

3 شهریور 1399

چهره ها در شبکه های اجتماعی؛ تولد بابای نیک مبارک!

خبرنگاران: در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره ها نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با مردم انتخاب نموده اند و با داشتن صفحه در شبکه های اجتماعی قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با...

29 مرداد 1399

برنامه بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون برای روز های کرونایی

پوریا رحیمی سام، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در این ایام قرنطینه خانگی که همه چیز در هاله ای از ابهام و بلاتکلیفی قرار گرفته است، کوشش می کنم افسردگی نگیرم و بر کارهایم تمرکز کنم.

18 خرداد 1399

ما با تو بد کردیم آقای علی دایی!

حتی جنازه من هم به مکزیک گل می زد. این جمله را به نقل از رضا عنایتی روی جلد یک روزنامه زدند. سال 1385. ما خواندیم و سرتکان دادیم یعنی بله! همینطور است. بی شک!

15 خرداد 1399

دروازه بان های ایرانی و رویای لژیونر شدن

بعد از خبر پیوستن قطعی علیرضا بیرانوند به فوتبال بلژیک حالا پیام نیازمند دروازه بان جوان و آینده دار سپاهان می گوید که تابستان لژیونر می شود و به اروپا می رود.

31 اردیبهشت 1399