اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی موبایل الزامی می شود

به گزارش کتاب دینا، به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از پرس اسوسیشن، براساس قانون جدید پیشنهادی دولت انگلیس، تولید کنندگان موبایل باید اعلام کنند دستگاه ها تا چه زمانی آپدیت های امنیتی مهم را دریافت می کنند.

اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی موبایل الزامی می شود

این اقدام بخشی از طرح وسیع تر وضع قوانین سخت گیرانه برای دستگاه های هوشند از جمله بلندگوهای هوشمند است. برهمین اساس پسوردهای آسانی که در سراسر جهان استفاده می شود مانند password و admin نیز ممنوع خواهند شد.

در حال حاضر هنگامیکه کاربری موبایل جدید می خرد، به طور کامل مشخص نیست تولید کننده تا چه زمان آپدیت های حیاتی برای وصله کردن شکاف های نرم افزاری را ارسال می کند.

در صورتیکه این قانون تأیید شود، تولید کنندگان موبایل باید مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی را هنگام فروش به مشتریان اعلام کنند.

مت وارمن وزیر زیرساخت دیجیتال انگلیس می گوید: موبایل ها و دستگاه های هوشمند، معدن طلایی برای هکرهایی به حساب می آیند که به دنبال سرقت اطلاعات هستند. این درحالی است که تعداد زیادی از دستگاه ها همچنان با نسخه های قدیمی نرم افزارها که حاوی شکاف های امنیتی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

وی اضافه نمود: ما قانون را تغییر می دهیم تا تضمین شود افراد قبل از خرید دستگاه دقیقاً مدت زمان پشتیبانی از دستگاه ها به وسیله آپدیت های امنیتی را بدانند. به این ترتیب نفوذ به دستگاه سخت تر می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی موبایل الزامی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مدت زمان ارائه آپدیت های امنیتی موبایل الزامی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید