زندگی چهره های سینمایی و سیاسی در املاک شهرداری منطقه یک ، خانه های 300 متری در اختیار یک عده خاص ، نحوه واگذاری چگونه بوده است؟

به گزارش کتاب دینا، عضو شورای شهر تهران درباره تصرف بعضی از املاک شهرداری تهران در منطقه یک به وسیله بعضی چهره های سینمایی، سیاسی و...اطلاع داد.

زندگی چهره های سینمایی و سیاسی در املاک شهرداری منطقه یک ، خانه های 300 متری در اختیار یک عده خاص ، نحوه واگذاری چگونه بوده است؟

به گزارش کتاب دینا، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در جریان حسابرسی شهرداری منطقه یک گفت: پروژه های مشارکتی متعدد و زیادی در منطقه یک به اختلاف خورده و سرمایه زیادی از شهرداری فریز شده است که باید سریعا معین تکلیف گردد.

میثم مظفر با تاکید به رخ دادن اتفاقی عجیب در منطقه یک تهران شرح داد: من اسامی افرادی را دارم که بدون مجوز شورا در املاک منطقه یک سکونت می نمایند. آقای کارگردان، خانم کارگردان، آقای چهره سیاسی که در دوره اصلاحات به شما ساختمان داده شده است، آقای شهردار سابق یک منطقه... نام های متعددی دارم که در دوره های گذشته از سال 96 تا 99 این املاک را تصرف کردند و هنوز هم در تصرف دارند.

او گفت: باید فرصتی کوتاه کمتر از یک ماه داده گردد که شهردار منطقه با یاری معاونت مالی شهرداری تهران با شجاعت وارد شوند و حق مردم و شهر را استیفا نمایند، 29 ملکی که کاملا به صورت شخصی و با کاربری مسکونی در تصرف قرار گرفته است.

عضو شورای شهر اضافه نمود: بعضی از این واگذاری ها با کاربری عمومی و بعضی کاربری شخصی و سیاسی دارد متأسفانه شاهد این هستیم که در منطقه یک تهران بیش از 15 پلاک به اشخاص با کاربری مسکونی در دوره قبل واگذار شده است. در میان این خانه های واگذار شده افرادی در خانه های 300 و 250 متری در منطقه یک که متعلق به جیب مردم و شهرداری تهران است زندگی می نماید.

منبع: اکوایران و مهر

منبع: همشهری آنلاین

به "زندگی چهره های سینمایی و سیاسی در املاک شهرداری منطقه یک ، خانه های 300 متری در اختیار یک عده خاص ، نحوه واگذاری چگونه بوده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی چهره های سینمایی و سیاسی در املاک شهرداری منطقه یک ، خانه های 300 متری در اختیار یک عده خاص ، نحوه واگذاری چگونه بوده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید