رندر های آیپد پرو 2022 از بریدگی نمایشگر و حاشیه های باریک تر آن خبر می دهند

به گزارش کتاب دینا، اپل احتمالا میخواهد در سال آینده از آیپد پرو تازه رونمایی کند. طبق گزارش های اخیر، آیپد پرو 2022 با طراحی تازهی وارد بازار گجت های هوشمند خواهد شد. انتظار می رود تازهترین مدل های آیپد پرو 2022 در ماه مارس یا آوریل 2022 (اسفند-فروردین ماه) رونمایی شوند. به همین دلیل، رندر های منتسب به این تبلت اخیرا در شبکه های مجازی منتشر شده که اطلاعات خوبی در خصوص طراحی و جزئیات آن به ما می دهد. بر اساس گزارش تازهی که به وسیله My Drivers منتشر شده، آیپد پرو 2022 از زبان طراحی مک بوک پرو M1 اپل استفاده خواهد نمود و بدین ترتیب بریدگی نمایشگر میزبان دوربین سلفی این تبلت خواهد بود. در ادامه به آنالیز بعضی از مشخصات، طراحی و سایر ویژگی های آیپد پرو 2022 خواهیم پرداخت.

رندر های آیپد پرو 2022 از بریدگی نمایشگر و حاشیه های باریک تر آن خبر می دهند

همانطور که بالا نیز به آن اشاره شد، نوترین رندر های آیپد پرو 2022 غول آمریکایی دنیای فناوری در اینترنت منتشر شده است. طبق گزارش MyDrivers، آیپد پرو 2022 از هر 4 طرف نمایشگر حاشیه های کمتری خواهد داشت. از آنجایی که این حاشیه ها بسیار کوچک شده اند، اپل از یک بریدگی در بالای تبلت برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می نماید. غول کوپرتینویی از رویکرد مشابه ای در مک بوک پرو M1 و M1 مکس استفاده خواهد نمود؛ یعنی حاشیه های نمایشگر را باریک و در عین حال از بریدگی نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی بهره می برد. بعلاوه انتظار می رود که تکنولوژی فیس آیدی در این تبلت همچون نسل قبلی به کار خود ادامه دهد.

علاوه بر این، آیپد پرو 2022 مجهز به صفحه نمایش اولد دو لایه است که روشنایی و مقاومت فوق العاده ای دارد. روی هم رفته در این نوع نمایشگرها، دو لایه ساطع کننده نور وجود دارد که همین رویکرد روشنایی آن ها را تا دو برابر افزایش می دهد. باید خاطرنشان کنیم نمایشگرهای اولد موجود در آیفون ها از ساختار یک لایه بهره می برند. با توجه به اینکه هزینه ساخت چنین نمایشگرهایی بسیار بالا است، اپل میخواهد فقط برای آیپد پرو و مدل های مک بوک پرو از این فناوری بهره ببرد.

این نمایشگر بعلاوه از نسل نو فناوری LTPO بهره می برد که رفرش ریت متغیر بین 10 تا 120 هرتز را امکان پذیر می نماید. بعد از در نظر گرفتن پردازنده قدرتمند M1 برای آیپد پرو 2021، پیش بینی می گردد که نسحه به روز شده این تراشه به عنوان قلب تپنده آیپد پرو 2022 استفاده گردد. طبیعتا در این آیپد از پردازنده M2 بهره برده می گردد که به نظر می رسد سال آینده با مک بوک ایر بهبودیافته روانه بازار گجت های هوشمند خواهد شد.

یک احتمال دیگر نیز وجود دارد که اپل شاید از پردازنده های M1 پرو یا M1 مکس در آیپد پرو نو استفاده کند، اما باید خاطر نشان کنیم که تا به امروز گزارشی در رابطه با این موضوع منتشر نشده است. در گزارش MyDriver بعلاوه آمده که غول فناوری آمریکایی این تبلت را با آرایش دوربین سه گانه و بعلاوه یک سنسور LiDAR عرضه خواهد نمود. در حال حاضر، تعیین نیست که آرایش سنسور دوربین آیپد پرو 2022 با طراحی قبلی سری آیفون های پرو یکسان است یا نه. البته باید بگوییم در حالی که بیشتر تعیینات این تبلت با شایعات قبلی مطابقت دارند، اما ممکن است که رندر های منتشر شده با طراحی محصول واقعی اپل متفاوت باشد. در نهایت باید صبر کرد و دید که در روز های آینده چه اخبار و اطلاعات دیگری از این تبلت ها منتشر می گردد.

منبع: 91mobiles

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندر های آیپد پرو 2022 از بریدگی نمایشگر و حاشیه های باریک تر آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر های آیپد پرو 2022 از بریدگی نمایشگر و حاشیه های باریک تر آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید